اسکیپ روم ترسناک پیشنهادی برای ماجراجویان اتاق فرار اسپیرال-آل اسکیپ

اتاق فرار «اره» و «مردگان» پیشنهاد می کنیم که می تونید از سایت اسکیپ زوم رزرو کنید. دفعه‌ی دوم از میزان ترس آن‌ها کاسته می‌شود و برای بارهای دیگر، خیلی قابل‌تحمل‌تر می‌شوند. می‌دانید اکتور بازی چگونه به نظر می‌رسند و می‌توانید وقتی سراغتان آمد، خودتان را آماده کنید. اما در ساختار غیر خطی، معماها و چالش‌ها به صورت همزمان در گوشه و کنار اتاق پنهان شده‌اند و شما باید همزمان جواب همه سوالات و معماها را پیدا کنید تا به کلید نهایی برسید.

پس با نهایت دقت، تیم هیجان‌انگیزی ترتیب بدهید و ساعات جذابی را در این اتاق فرار بگذرانید. توجه داشته باشید که در طراحی و ساخت اسکیپ روم ترسناک از ماجراها و موضوعات بسیار هیجان انگیز و بی نظیری استفاده شده است که همین امر می تواند برای تمام شرکت کنندگان در اتاق فرار ترسناک، بسیار جذاب باشد. اگر شما هم عاشق چنین ژانرهایی هستید، بی شک شرکت در یکی از بهترین و هیجان انگیزترین اتاق فرار ترسناک می تواند گزینه ی بسیار فوق العاده ای برای شما به شمار آید.

اسکیپ روم ترسناک پیشنهادی برای ماجراجویان اتاق فرار اسپیرال-آل اسکیپ

اگر عاشق بازی های کامپیوتری و حل معماهای پیچیده و کمی هیجان و ترس هستید، همین الان با خانواده یا دوستان یه تیم حداقل ۳ نفره تشکیل بدید و یک ساعت از بازی اتاق فرار لذت ببرید. مجموعه اسکیپ روم وی آی پی اتاق فرار اصفهان، از اوایل سال ۱۴۰۰ با راه اندازی اتاق فرار الموت شروع بکار کرد که به زودی اتاق فرارهای دیگر اضافه می گردد. One hour اتاق فرار بسیار مهیج و ترسناک برای افرادیست که بازی های آنلاین را ترجیح می دهند. در ۶۰ دقیقه زمان اختصاص داده شده شما باید بتوانید معماهای مختلف که حسابی مغزتان را به چالش میکشد حل کنید. از مهم ترین دلایلی که باعث شده است تا این اتاق فرار از نظر کاربران تریپ ادوایزر امتیاز بالایی بگیرد، گرافیک بسیار عالی می باشد که به خوبی حس ترس و وحشت را در فرد القا می کند.

میتونیم توی اسکیپ روم تولد یا سورپرایز داشته باشیم؟

در این اتاق، ممکن است درست در شرایطی که انتظارش را ندارید فردی با ظاهر وحشتناک (اکتور اتاق فرار) ترسناکترین اسکیپ روم کرج روبرویتان ظاهر شود. در واقع همین چیزاس که اسکیپ روم ترسناک رو جذاب کرده و این همه طرفدار داره. اتاق فرار زار، یکی از بهترین اتاق‌ های فرار تهران است که جوایز متعددی را هم از آن خود کرده است. داستان این اتاق فرار، روایتگر مراسمی واقعی در جنوب ایران است که تحت عنوان مراسم زار برپا می‌شود. تقریبا هیچ‌کس غیر از خود جنوبی‌ها حق شرکت در این مراسم را ندارند و فقط گاهی اوقات به‌صورت نمادین این مراسم را برای گردشگران اجرا می‌کنند. سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیر شرلوک هولمز است، پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالا روند بازی برای شما جذاب‌تر هم می‌شود.

  • پس دیگر نیاز نیست برای یافتن یک اتاق فرار ترسناک خوب در قم به گشت و گذار بپردازید.
  • سایر اسکیپ روم‌ها هم از همین قاعده کلی پیروی می‌کنند و شما باید در زمان مشخصی، معماها را حل کرده و روش فرار از اتاق را پیدا کنید.
  • پیدا کردن ترسناکترین اتاق فرار در تهران شاید کمی مشکل به نظر برسد.
  • در اتاق فرار ترسناک یک ساعت وقت دارید تا چالش‌های بازی را در وسط صحنه‌های ترسناک و گاه چند نفره پشت سر بگذارید و برنده شوید.
  • شما باید این قابلیت را داشته باشید که برای معمّاهای منطقی و عددی، راه‌حل‌های منطقی، و برای معمّاهای جدید و عجیب، راه‌حل‌های خلاقانه‌ای کشف کنید!

دکور قابل قبول در کنار بازیگری که این اتاق فرار دارد، آن را به یکی از بهترین اتاق فرارهای ایران تبدیل کرده است. با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، این اتاق فرار از درجه سختی نسبتا بالایی هم برخوردار است، پس حین بازی باید کاملا حواس خود را جمع کنید و با کار تیمی بازی را پیش ببرید. با توجه درجه سختی معماها و استرس زیادی که به بازیکنان القا میشود، یک تا دو ساعت به افراد تیم زمان داده شده است تا بتوانند اسکیپ روم کاملا متفاوت را تجربه کنند. مجموعه مرکز بازی های فکری، یکی از بهترین اتاق فرار در تهران محسوب می‌شود. این مجموعه با ارائه جذاب‌ترین بازی‌های چالشی، رتبه فوق‌العاده‌ای در این زمینه کسب کرده است.

سناریوهای مورد استفاده در اسکیپ روم ترسناک