انواع کمپین گوگل ادوردز

برای این موضوع باید بازار کار برند، مشتریان، اهداف آینده مدیران و بودجه و ابزارهای تبلیغاتی ای که برند در اختیار دارد بررسی شود. این به شما امکان می دهد تا به سرعت و به طور مؤثر به اهداف کمپین خود برسید. اینکه در انتهای خبر یا مقاله ای می آید و به عنوان یک مطلب مرتبط خود را نشان می دهد. در واقع یک خبر از شرکت یا محصول شما در سایتی قرار داده می شود و راجع به آن توضیح داده می شود. حال از همین تعداد فقط امکان دارد (در خوشبینانه ترین حالت) یک چهارم مخاطبین محصول یا سرویس شما را خریداری کنند و این یعنی اگر در جای درست و زمان درست تبلیغ بنری کنید امکان فروش به ازای بازدید کننده زیر ۱ درصد است. منظور از ریمارکتینگ تبلیغ مجدد برای کسانی است که یک بار برند یا محصول شما را دیده اند و با دوباره نشان دادن محصول و برند به مخاطب خرید و استفاده از آن را به وی تکرار کنیم. تبلیغات اپلیکشن به عنوان یک تبلیغ کننده اپلیکشن، اگر بخواهید اپلیکشن خود را به دست کاربران که پول بیشتری پرداخت میکنند، برسانید؛ مؤثرترین راه نشر اپلیکشن های خود در سراسر قلمرو بزرگ گوگل از جمله گوگل پلی، یوتیوب و دیسکاور است.

پس از وارد کردن سایت، روی گزینه Continue کلیک میکنیم. بنابراین تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک اپلیکیشن خوب برای حل مشکل امدن تبلیغ روی صفحه گوشی اندرویدی را انتخاب کنید که بتوانید قوانینی را برای حذف کردن برایش تعریف کنید، به عنوان مثال AdBlock یا Free Adblocker Browser اپلیکیشن های خوبی برای اینکار هستند که بعد از نصب می توانید قوانین آن را پیکربندی کنید. ۱- روش اول این است که بصورت طبیعی عملیاتی به نام سئو را انجام دهید که مجموعه ای از کارهای مختلف است و باعث میشود در طول زمان، سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود. نمایش در جیمیل: ممکن است کاربر در حال بررسی جیمیل خود باشد و در بالای جیمیل خود (بخصوص در بخش Promotions)، محتوای تبلیغاتی شما را ببیند و پس از کلیک روی آن، وارد سایت شما شود. که تقریبا تمام بازاریابان، تبلیغات اینترنتی و آنلاین را در استراتژی فروش خود قرار دادند و یا در آینده نزدیک تصمیم به استفاده از آن گرفتند. صرف نظر از اینکه قرار است کدام یکی از این پنج نوع را برای کمپین خود انتخاب کنید، دانستن جزئیات هر کدام از آنها، شما را در تصمیم گیری بهتر کمک خواهد کرد.

در علم تبلیغات و فروش این موضوع برای مخاطبین یک برند به ثبت رسیده که مشتری باید ۷ بار یک محصول یا برند را بشنود و برایش تبلیغش تکرار شود که اقدام به خریدش را جدی کند. البته ما دیدیم که خیلی از شرکتها با خرید بانک ایمیل و ارسال ایمیل های انبوه به نتایج خوبی هم رسیدند اما امکان بسته شدن و اسپم شدن ایمیل ارسال کننده و حتی برند ارسال کننده در سایتهای مطرح مثل جیمیل و یاهو بسیار افزایش پیدا می کند. تبلیغ گوگل در ابتدای راه اندازی کسب و کار اینترنتی جهت جذب حداکثری مخاطب بسیار مفید است.

موبایل همان چیزی که اگر یک روز در خانه جا بگذارید انگار بزرگترین یار و یاور خود را جا گذاشته اید. این همراه همیشگی برندها را به این فکر می اندازد که چطور از طریق یار و یاور مخاطبینشان با آنها ارتباط برقرار کنند! همچنین کاربرد هر یک را در جهت معرفی برند کسبوکار مورد نظر، محصول و خدمات آنها تشریح کردیم. در واقع این کار به این معنا است که شما میتوانید محتوای ارائه شده در تبلیغات در گوگل را به صورت مداوم تغییر دهید تا افرادی که قصد خرید محصول یا خدمات شما را دارند به سمت وبسایت شما جذب شوند. به این صورت که شما فضاهای تبلیغاتی وب سایت های پر بازدید که مورد توجه مخاطبان آن وب سایت است را خریداری نموده و تبلیغات متنی خودتان را در آن بخش ها قرار می دهید. اگر شما جزو آن دستهایی نیستید که بلک لیستتان پر از شمارههایی است که برایتان پیامک تبلیغاتی فرستادهاند، باید بدانید به دلیل اینکه غالب مردم علاقهای به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند، این شمارهها را به نوعی بلاک میکنند. آمارگیریهای تبلیغاتی نشان می دهد لحظه ای که تبلیغات توسط مخاطبین دیده می شود فقط ۳ درصد آنها امکان دارد همان لحظه به محصول یا خدمتی که در آن تبلیغ دیده می شود نیاز داشته باشند.

با گذشت زمان مشتریان بسیار زیادی را دیدهایم که توانستهاند در بازه زمانی کوتاه با استفاده از تبلیغات در گوگل ادز، فروش خود را چندین برابر کنند. در این تبلیغات یک ویدئوی کوتاه ۱۵، ۳۰ یا ۶۰ ثانیهای به طور خودکار پیش از پخش فیلم یا ویدئوی اصلی به مخاطب نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال، تبلیغ شما ممکن است برای جستجوی عبارت کفش تنیس قرمز نشان داده شود ولی برای خرید کفش برای تنیس، کفشهای تنیس یا اسنیکر تنیس نشان داده نشود. برای داشتن چنین ویدیوهایی می توان هم به سراغ ساخت تیزرهای تبلیغاتی رفت و هم به سراغ ساخت موشن گرافیک، اینکه از کدامیک از این دو استفاده کنید بر می گردد به رویکرد و هدف برند شما از تبلیغ که می توانید برای درک بهتر این موضوع با کارشناسان ما در شایگان تماس بگیرید. در هنگام عنوان نویسی تبلیغات گوگل خود به این نکته توجه داشته باشید که باید عنوان انتخابی شما به صورت کاملا واضحی باشد تا مخاطب شما بتواند سرویس و یا خدمات ارائه شده شما را کمالا در نگاه اول درک کند و طبیعتا با انتاخب عنوانی مناسب می توانید تعداد کلیک های بیشتر و همچنین ورودی بیشتری به وب سایت خود داشته باشید.

برای این کار شما باید یک کد از Google Ads دریافت کنید و آن را در سایت خود قرار تبلیغات در گوگل دهید. توجه کنید که باید این اسلایدر را به وضعیت On تغییر دهید. توجه داشته باشید که حضور در شبکه های اجتماعی متفاوت با سئوی سایت است. ۳. روی تنظیمات سایت کلیک کنید. برای انجام این کار، اولین قدم این است که یک منبع تبدیل را انتخاب کنید. تبلیغات شبکه جست و جوی گوگل می تواند برای هر کسب و کاری با هر نوع بودجه ایی متناسب باشد ، بنابراین دیگر خبری از نگرانی در مورد بودجه تبلیغات نخواهد بود چرا که تبلیغات شبکه جست و جوی گوگل می تواند هر بودجه ایی را پوشش دهد ، همین موضوع یکی از دلایل مهمی است که شبکه جست و جو را به یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای اکثر کسب و کارها تبدیل کرده است.

یکی از مهمتریم روشهایی که بازاریابی برای رسیدن به هدف خود دارد استفاده از تبلیغات است اما واقعا تبلیغات چیست ؟ این درحالی است که گوگل این برنامههای مخرب را از Play Store حذف کرده است، اما این برنامهها بر روی گوشیهای هوشمندی که کاربران آنها را نصب کرده بودند، باقی مانده است. نکته مهم اینجاست که نمی توان یک نسخه تبلیغاتی برای همه برندها ریخت حتی اگر موضوع کاری آنها با هم یکی باشد. ما برای برندها و کسب و کارهایی که قصد دارند به صورت حرفه ای در اینستاگرام حضور داشته باشند برنامه ی ویژه ای داریم. ما در آژانس تبلیغاتی شایگان در کنار تمامی برندهایی که به دنبال تدوین یک برنامه حرفه ای تبلیغاتی هستند خواهیم بود.

دیده شده که خیلی از کسب و کارها یک محتوا ایجاد کرده و در تمامی شبکه های اجتماعی انتشار می دهند که این کاملا اشتباه است. در سئو شما باید محتوا ایجاد کنید تا کاربران شما را پیدا کنند اما در شبکه های اجتماعی خودتان باید بروید و مشتریانتان را پیدا کنید. اگر به مقاله استراتژی محتوا چیست سری بزنید متوجه خواهید شد که یکی از مهمترین مراحل برای چیدن یک استراتژی مناسب ، شناخت پرسونای مشتری می باشد. اگر خوب به این پروسه نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که برای داشتن جایگاهی خوب باید تلاش زیادی، آن هم در طولانی مدت داشته باشیم که اگر بخواهید زود تر نتیجه بگیرید گوگل ادز بهترین و تنها ترین گزینه است. چون گوشی های شما ممکن است روی زبان فارسی یا انگلیسی تنظیم شده باشد، سعی کردیم گزینه های حذف تبلیغات گوگل کروم اندروید فارسی و انگلیسی را با هم داخل پرانتز به شما نشان دهیم. این روش در حال حاضر بازخورد بهتری نسبت به تبلیغات بنری دارد چون مانند یک خبر در انتهای اخبار و مقالات سایتهای مرتبط می توانید تبلیغ خود را درج کنید و نرخ کلیک بالاتری نسبت به تبلیغات بنری دارد.

فرقی نمیکند که برای کسب و کار خود صاحب یک وب سایت هستید یا اپلیکیشن دارید، میخواهید ویدئو های مربوط به کسب و کار خود را در یوتیوب تبلیغ کنید و یا میخواهید با هدف برند سازی بنر خود را در سایتهای مختلف تبلیغ کنید، گوگل ادز میتواند یک انتخاب مفید و بسیار هدفمند برای تبلیغات کسب و کار شما باشد. تبلیغ در گوگل بر اساس هزینه کلیک می باشد و هزینه کلیک مربوط به هر حوزه ی کاری و هر کلیدواژه ، متفاوت می باشد. لازم به ذکر است که هزینه هر کلیک در دستگاهها با هم تفاوت دارند و بیشترین هزینه مربوط به دسکتاپ و کمترین آن مربوط به تبلت است، پس این امکان در خدمات تبلیغات گوگل میتواند در هزینههای شما صرفهجویی زیادی را به همراه داشته باشد. تو این چند روزه مطالب زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه گوگل داره یه سرویس ویدیو چت بین پزشکان و بیماران رو آزمایش کنه . سرویس تبلیغات گوگل ادز تا چند روز فعال است؟ این نوع از کلمات کلیدی به شما این امکان را میدهد تا بیشترین مخاطب ممکن را برای تبلیغ خود بهدست بیاورید که منجر به حجم گستردهتری از ترافیک ورودی به وبسایت شما خواهد شد. طبق پیش بینی های صورت گرفته تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۰ شرکتهایی که روی سئوی محصولاتشلان کار می کنند به سئوی ویدیو می پردازند و اکثر تبلیغات و پروموشن های خود را به سمت ویدیو مارکتینگ خواهند برد.

یکی از مزایای اصلی این نوع تطابق در کیوردها، این است که وقتی کاربر عبارتی را جستجو میکند و تبلیغی را کلیک میکند که حاوی کلمات تایپ شده توسط خودش است، تمایل بیشتری نسبت به کالا و خدمات شما دارد؛ چون دقیقا همان محصول را عرضه میکنید. نوعی از کیورد مچ وجود دارد که تطابق منفی نام دارد و در برخی از موارد میتواند به کمک شما بیاید. صرف نظر از نوع تطابق کیورد انتخابی شما، چند فاکتور وجود دارد که باید آنها را در نظر داشته باشید. تطابق گسترده به شما این امکان را میدهد که به گستردهترین بخش مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

با کلمات کلیدی هدف نیز هب سایت هدف لینک داده می شود تا کاربران به سایت هدف رهنمون شوند. همچنین در سطح فنی میتوانید ببینید که بهترین کلمات کلیدی برای شما کداماند، چه عنوانهایی بهتر کاربران را به خود جذب کرده است، زمانهایی که تبلیغ شما فروش خوبی داشته است و … بنابراین کیوردهای خود را به قدری گسترده نگه دارید که بتوانید ترافیک کافی دریافت کنید. نکته: محدود کردن بیش از حد کیوردها توصیه نمیشود چراکه باعث کاهش ترافیک دریافتی میشود. وقتی میخواهید match type مناسبی برای یک کیورد انتخاب کنید، پیشنهاد میشود از استراتژی گسترده به محدود استفاده کنید. را پیش از کلاه وارد کنید، تبلیغ شما برای نتایج جستجویی نمایش داده میشود حتما از عبارت کلاه استفاده کردهاند و ممکن است نتایجی مثل کلاه زمستانه نیز نشان داده شود. پلتفرم تبلیغاتی گوگل این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا پس از سفارش تبلیغ برای نمایش، تعیین کنید که در صورت تمایل تبلیغ شما از همان لحظه به نمایش در بیاید.

همه ما به دنبال نتیجه گیری هستیم و برای نتیجه گیری باید برنامه داشت. نتیجه تبلیغ در گوگل ادز سریعتر از سئو است. ساختار کلی تبلیغات Search شامل عنوان (Headline)، متن تبلیغ (Description) و افزونهی تبلیغ (Ad Extension) است و کلمات کلیدی کاربران، آن را فعال میکند. ۱- بهترین کلمات کلیدی را برای موثرترین تبلیغات انتخاب کنید. به این صورت که تبلیغات شما تنها زمانی نمایش داده خواهد شد که کاربر، عبارت کلیدی را با کیورد مورد نظر شما جستجو کند و کلمه جستجو شده، عینا با کیورد شما مطابقت داشته باشد. باید توجه داشت که تبلیغات با جستجوی یک عبارت خاص یا کلمه خاص انجام میشود.