بهترین لپ تاپ ارزان دانشجویی تا 6، 7، 8، 9، 10، 12 و 15 میلیون 1401

اگرچه از نظر ویژگی‌های اضافی در مقایسه با همتای ممتاز خود یعنی Yoga 9i سبک است، اما یکی از شاترهای کشویی لنوو را برای وب‌کم خود دارد که در صورت تمایل به شما حریم خصوصی می‌دهد. این حافظه شامل 1 ترابایت هارددیسک به همراه 256 گیگابایت SSD خواهد بود. این لپ‌تاپ مناسب برای کارهای سبک، گرافیک کم، اداری و مهندسی با پردازش متوسط با سخت‌افزار مناسب و وزن نه‌چندان بالا است. ضخامت این دستگاه کمتر از 20 میلی‌متر و وزن آن 1.85 کیلوگرم است که برای یک لپ‌تاپ 15.6 اینچی میان رده عددی منصفانه است. پردازنده تاف گیمینگ F15 تقریباً با اکثر لپ‌تاپ‌های دیگر در این محدوده قیمتی فرق می‌کند.

اچ پی در پیکربندی سخت‌افزاری این محصول از پردازنده نسل جدید اینتل Core i3 1005G1 با گرافیک اینتل UHD استفاده کرده است. لپ‌تاپ ایسوس مدل R565EA-BQ1366 یکی از محصولات سری VivoBook است که با طراحی زیبا به بازار عرضه‌شده است. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این محصول پنل TFT با رزولوشن FHD و روکش مات است. صفحه مات در نظر گرفته‌شده برای بهترین لپ تاپ دانش آموزی ارزان نیز در استفاده طولانی‌مدت باعث خستگی چشم نمی‌شود. از نظر مشخصات سخت‌افزاری باید به این نکته اشاره کرد که این دستگاه به‌عنوان یک لپ‌تاپ میان رده به مشخصات مناسب و قابل قبولی مجهز شده است. اگرچه خرید لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت دانشجویی می‌تواند تنها راه برای صرفه‌جویی در هزینه به نظر برسد، اما باید به چند نکته توجه کنید.

بهترین لپ تاپ ارزان دانشجویی تا 6، 7، 8، 9، 10، 12 و 15 میلیون 1401

این پردازنده قدرت مناسبی دارد و در این محدوده قیمتی بهترین پردازنده بازار است. پوشش مات؛ صفحه نمایش مات برای محیط پرنور (مانند دانشگاه) مناسب‌تر است و نور را کمتر منعکس می‌کند. پوشش براق؛ صفحه نمایش براق رنگ‌ها را شفاف‌تر و واضح تر نشان می‌‌دهد و برای محیط‌های کم نور مناسب‌تر است. ولی در محیط‌های پر نور (مانند دانشگاه) به دلیل اینکه نور محیط را منعکس می‌کند، باعث خستگی چشم می‌شود. خانواده پنتیوم اینتل؛ این پردازنده‌ها قدرت بالاتری نسبت به سلرون‌ها دارند و قدرت آنها برای انجام کارهای عمومی تحصیلی دانشجویی تقریبا کافی است. مهمترین نیاز تفریحی دانشجو بازی‌های کامپیوتری است و اگر به فکر گیم‌هایی مانند فیفا یا COD و با کیفیت بالا هستید، بهتر است حداقل بودجه را روی 25 میلیون تومان نگه دارید.

بهترین لپ تاپ عالی برای کار و بازی: Dell XPS 17 9720

این ویژگی و موارد دیگر آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های Lenovo برای دانشجویان مهندسی اینجا را پیدا کنید تبدیل کرده است. هنگام خرید یک لپ تاپ خوب برای خرید برای برنامه مهندسی خود ، HP Specter x360 انتخاب خوبی است. دارای تمام ویژگی های بارز دستگاه پریمیوم است و به رنگ نقره ای خاکستری تیره موجود است. برای کمک به شما در دانستن اینکه دقیقاً هنگام خرید لپ تاپ به دنبال آن هستید ، لیستی از ویژگی هایی را ارائه دادم که باید در انتخاب مکانیک ، رایانه ، عمران ، شیمیایی یا هر رشته مهندسی جستجو کنید. با دقت از طریق این پست بخوانید زیرا این پست لیستی جامع از 20 بهترین لپ تاپ را برای دانشجویان مهندسی 2022 با مشخصات ارائه می دهد.

  • مک‌بوک ایر (M1، 2020) مقرون به صرفه‌ترین لپ‌تاپ از طیف فعلی اپل است، و معتقدیم این دستگاه خیره‌کننده کاملاً ارزشمند است.
  • به علاوه، یک صفحه نمایش ۱۳.۴ اینچی و تقریباً بدون حاشیه در هر طرف وجود دارد و در این زمینه، اولین در جهان است.
  • می‌توان با اطمینان گفت در بین لپ‌تاپ‌های 15 اینچی، سرفیس 3 دارای بهترین عمر باتری است.
  • اگرچه این دستگاه دارای قلم نیست، اما یک دستگاه ۲ در ۱ عالی محسوب می‌شود که به شما امکان می‌دهد آن را به حالت تبلت برگردانید.

لپ ‌تاپ ROG Strix G15 G513IE-AA از محصولات شرکت «ایسوس» است که با طراحی زیبا روانه بازار شده است. بدنه‌ شیک ROG Strix G15 G513IE-AA به‌ گونه‌ای طراحی شده که لپ‌ تاپی رده ‌بالا را نوید می‌‌دهد. این دستگاه علیرغم اینکه قدرت زیادی را در چنین شاسی باریک و براقی جمع می‌کند، در جریان آزمایش‌های واقعی، ۱۶ ساعت و ۳۲ دقیقه دوام باتری را عرضه کرده است. به شما می گویم ، با این لپ تاپ ، از هر کاری که فکر می کنید برای یک لپ تاپ می تواند برای شما انجام دهد لذت خواهید برد. از لحاظ مشخصات ، ما 16 گیگابایت رم و 4 گیگابایت رم ویدیویی داریم که به اندازه کافی برای پروژه های کالج شما مناسب است.

لپ تاپ HP 14 : بهترین لپ تاپ دانشجویی 14 اینچی

مدل های قبلی که معرفی شد هیچ کدام به تنهایی کارت گرافیک مجزا نداشتند، اما این لپ تاپ از کارت گرافیک GeForce MX 330 2GB استفاده می‌کند. این مدل دانشجویی هم، طراحی شیکی داره که نشون میده بیشتر از قیمتش ارزش داره. در کنار ظاهر زیبایی که داره، طراحی راحتی هم داره که باعث میشه استفاده کردن از اون لذت‌بخش‌تر باشه و بتونید برای مدت طولانی‌تری اون رو حمل و ازش استفاده کنید.