مدیرعامل شرکت ایرانایر با بیان اینکه تلاش کردیم همه ظرفیت نوروزی خود را ارائه دهیم و سر خط بیاوریم، گفت: عدد صندلیهای ارائهشده متغیر است، اما ما کلا در پروازهای داخلی فروش چارتری نداریم. در حال حاضر هم سایت هما راهاندازی شده و به صورت مستقیم بلیتها فروش میرود.
وی درباره تاخیرهای ایرانایر با بیان اینکه مردم نه با حقوق خود آشنا هستند و نه با حقوق ایرلاین؛ توضیح داد: ۷۰ درصد پروازهای ما سر وقت انجام میشود و با توجه به حجم پروازیمان اگر بخواهیم تاخیرهایمان را تعدیل کنیم، باید حجم پروازها را کاهش دهیم که در آن صورت ظرفیت کم میشود؛ بنابراین از مردم میخواهیم که سعه صدر بیشتری داشته باشند.
به گزارش ایسنا، شمسالدین فرزادیپور در نشست خبری در پاسخ به سوال ایسنا مبنیبر اینکه آیا ایرانایر هم درخواست تغییر تعرفه بلیتهای پروازی را دارد، گفت: هیچ یک از تعرفهها با هزینههای پروازی همخوانی ندارد و ما هم درخواست تغییر تعرفه را داریم سازمان هواپیمایی هم در حال بررسی درخواستهاست.
مدیرعامل شرکت ایرانایر با بیان اینکه در پروازهای داخلی فروش چارتری نداریم، گفت: تلاش کردیم همه ظرفیت نوروزی خود را ارائه دهیم و سر خط بیاوریم.