دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

اگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت لولایی باشد در یک بُعد از درب دریچه بازدید داکت اسپلیت لولا نصب می‌گردد و به وسیله قفل زیمنسی باز و بسته می‌شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت که به صورت وزنه‌ای باز و بسته می‌شود با نشستن در نشیمنگاه فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت بسته و با بلند کردن آن باز می گردد. عملیات اتصال این دریچه طوری انجام می‌گیرد که زایده خاصی بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت حس نشود.. لبه های ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از طرفین به میزان ۱.۵ تا ۲ سانت به صورت ۹۰ درجه خم می‌خورد که عوارضی چون تاب خوردگی یا دفرمگی بر روی ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نمایان نشود. با اتصال دریچه هوای خطی بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و خم کاریِ لبه های درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی، این قطعه نیز همچون فریم آماده عملیات رنگ می‌شود. رنگ کاری بر روی سطوح بیرونی و درونیِ درب و فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت با استفاده از رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک صورت می‌گیرد.

زیرا هوای مورد نیاز برای سیستم برگشت دستگاه فن کویل از طریق داکت هوای مجزا که به واحد مسکونی یا تجاری مرتبط است تامین خواهد گشت و هیچ نیازی به شیار یا سوراخ روی سطح درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ناست. ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت مستقیم به ابعاد فریم این دریچه بازدید داکت اسپلیت خواهد داشت. البته با توجه به لولایی بودن درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت حتماً باید میزان بادخور لولا را نیز از ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت کم نماییم تا درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در نشیمن خود باز و بسته شود. در نتیجه می‌توان گفت که این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت هم دارای قفل زیمنس و لولا است و هم به صورت وزنه‌ای باز و بسته می‌شود. طریقه ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا به اینگونه است که ابتدا محل مورد نظر برای نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت اندازه‌گیری می‌گردد و سپس اضلاع فریم دریچه با درنظرگرفتن نیم سانت بادخور بریده شده و این اضلاع به هم وصل می‌شوند. بعد از نصب سه پری با توجه به ابعاد داخلی فریم درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا تولید می‌شود.

با استفاده از بست هوابندی به ثبات بیشتر لوله الاستومری کمک کرده تا لوله فلکسی در طول مسیر دچار آسیب و شکم‌آوری نشود. شرکت ساختمانی مدرن تجهیز کاربر گرامی، در صورتی که مسئولیت پروژه و یا تحقیقات فنی بر عهده ی شماست و برای مشاوره، طراحی، اجرا، تعمیر، بازسازی، نگهداری و… دریچه های برقی به سهولت از طریق ریموت ، قابل کنترل هستند و مسلما باعث بهبود مصرف انرژی شده و نقش ویژه ای در زیبایی و مدرن شدن طراحی داخلی دارند . دریچه های کنترل از راه دور رایمند را می توان به سیستم های خانه ی هوشمند و سیستم های BMS متصل نمود .

این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت در واقع ترکیبی از دریچه بازدید ساده با دریچه خطی یک یا دوطرفه است. دریچه خطی منصوب بر روی بدنه‌ی اصلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت با منافذی موازی و ابعادی متناسب با بدنه، این امکان را می‌دهد که هوای کافی جهت پشتیبانیِ هوای برگشتِ دستگاه، به طور مستقیم توسط دریچه بازدید داکت اسپلیت از محیط تامین شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی به دو صورتِ وزنه‌ای و لولایی باز و بسته می‌گردد. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی یک طرفه با زاویه ای که دارد می‌تواند هوا را از یک سو مکش نماید و بیشتر در جاهایی که‌ یک بُعد دریچه به دیوار نزدیک است استفاده می شود. پس از برش ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک لولایی هر چهارگوشه‌ی ورقِ درب را به صورت لبه دار با زاویه‌ی ۹۰ درجه در می‌آوریم.

برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی، ابتدا بر اساس ابعاد کلاف زیرکار، ابعاد را به صورت صفرتاصفر استحصال مینماییم و به میزان نیم سانت از هر بُعد از این سایزها کم می نماییم و بر اساس این مقادیر اقدام به برشِ اضلاع فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می نماییم. وقتی هر چهارضلع از ابعادِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آماده شد،این اجزا به وسیله‌ی گوشه ‌یا کُرنرهای فلزی به صورت پِرِسی به هم متصل می‌شوند و تشکیلِ چهارچوبه‌ی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌دهند. پس از آماده شدنِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به تدارکِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم. جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق آلومینیومی عموما با ضخامت یک میل است.

سایز استاندارد دریچه هوای رفت برای دستگاه داکت اسپلیت چقدر است؟

سپس با احتساب یک سانت بادخور اقدام به برش اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت خواهیم نمود. برش هر ضلع به صورت ۴۵ درجه خواهد بود تا وقتی دو ضلع مجاور هم به‌یکدیگر وصل می‌شوند زاویه ۹۰ درجه را تشکیل بدهند. دو ضلع کنار هم در فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله کرنر های فلزی متصل می‌گردند. طرز کار این کرنرها به گونه ای است که از هر دو طرف در ریل های قسمت پشتی پروفیل فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تداخل پیدا نموده و به صورت پرسی یا فشاری در محل خود ثابت می‌مانند. همان طور که در بالا اشاره نمودیم دریچه بازدید داکت اسپلیت برای ایجاد دسترسی آسان به دستگاه‌هایی مانند داکت ها و فن کویل هایی که اغلب در سقف قرار دارند مورد کاربرد و استفاده می‌باشد. این دریچه ها به وسیله شیارهایی که در حالتهای مختلف روی آنها تعبیه می‌شود امکان برگشت هوای محیط را فراهم می‌آورند.

ب-2-طریقه ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت شیار موازی لولایی

دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

ابعاد فریم از ابعاد حفره ای که قرار است دریچه بازدید فن کویل بر روی آن تعبیه گردد مشخص می شود.البته برای تسهیل و امکانپذیر بودنِ عملیات نصب باید به میزان نیم سانت از هر طرف بعنوان بادخور کسر گردد که نصاب در زمان نصب دریچه بازدید فن کویل خطی کله قندی دچار مشکل نگردد. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی برای بازدید و تعمیرِ دستگاههایی به کار می رود که مکشِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از طریقِ دریچه خطی کله قندیِ تعبیه شده بر روی بدنه ی دریچه بازدید داکت اسپلیت انجام می پذیرد و دلیلِ نامگذاریِ این دریچه بنام دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی نیز وجودِ این دریچه خطی است. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی برای بازدید و تعمیرِ دستگاههایی به کار می رود که مکشِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از طریقِ دریچه خطی کله قندیِ تعبیه شده بر روی بدنه ی دریچه بازدید داکت اسپلیت انجام می پذیرد و دلیلِ نامگذاریِ این دریچه بنام دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی نیز وجودِ این دریچه خطی می باشد.

مدل مربعی قابل نصب به سقف و دیوار هستند و پره های افقی و عمودی هر دو قابل تنظیم دریچه بازدید داکت اسپلیت با ریموت هستند. شرکت آریا نوین پارسه فعالیت خود را برای نخستین بار از سال 1350 در شهر اصفهان با تفکر ارزش آفرینی و خدمت رسانی به مردم آغاز نمود. این شرکت هم راستا با فروش محصولات و تجهیزات تاسیساتی، نصب و خدمات پس از فروش آنها را در دست داشته… گروه تهویه سازان کیمیا صنعت با 20 سال سابقه پر افتخار، آماده همکاری با تمامی ارگان های دولتی و خصوصی، تعاونی، شرکت های مشاور، شرکت های تاسیسات در سرار… نمایشگر روی صفحه ی جلویی دریچه ی برقی کنترلی رایمند وضعیت حرکت پره های عمودی و افقی دریچه را نشان می دهد . کسانی که به باد مستقیم کولر علاقه ای ندارند یا دچار بدن درد و سرماخوردگی ناشی از تمرکز باد کولر می شوند می توانند جهت وزش باد هوا را از طریق ریموت کنترل به راحتی تغییر دهند .

  • پس از برش اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به گوشه زنیِ سرهای اضلاع پروفیل فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می‌شود.
  • پس از خشک شدنِ رنگ در کوره و خارج نمودنِ دریچه داکت اسپلیت از کوره رنگ، برای محافظت از ساختار دریچه داکت اسپلیت در زمان انتقال به محل پروژه باید از پوشش های ضربه گیر و مشماییِ ضخیم استفاده کرد.
  • برای ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید ابعاد کلافِ زیرکارِ به طور دقیق تعیین شود.
  • نوع این قفل ها اغلب از مدل زیمنسی است که با کلیدی که به همه آنها می خورد قابل باز و بست می‌باشد.