شرکت حمل و نقل کالاران توس | transemartlogistics

شرکت حمل و نقل کالاران توس | transemartlogistics

ماشین حمل بار سنگین مثل تریلی، ترانزیت، ده تن، کفی، ترانزیت یخچالی، ۲۰ تن، چادری سه محور، کفی، کمپرسی و www.transemartlogistics.com تریلی تانکر فاو. برای استفاده از خدمات این شرکت می‌توانید با شماره‌های ما تماس حاصل نمایید. هر کدام از این کنوانسیون ها نام بخصوصی دارند ، به طور مثال کنوانسیون حمل زمینی IRU نامیده می شود . FIATA اسناد م قوانین مختلفی را برای تمامی بارفرابان دنیا با یک استاندارد ایجاد کرده است .

  • حمل و نقل هوایی یکی از سریع ترین روش های جابجایی کالا ومسافر است که برای مسافت های طولانی و صرفه جویی در زمان انتخاب مناسبی است .
  • به خاطر شرایط جاده و شرایط آب ‌و هوایی ممکن است با محدودیت‌هایی مواجه شود و تغییری در زمان‌بندی تحویل بار ایجاد شود.
  • به عنوان مثال می توان به کالاهایی ازجمله نفت خام، محصولات کشاورزی، بنزین، ذغال سنگ، آهن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.
  • این کار به‌وسیله‌ی کامیون‌های نسبتاً کوچک، اتوبوس، ون، موتور و غیره انجام می‌شود.
  • حمل و نقل به عنوان یکی از عوامل کلیدی توسعه ی اقتصادی در کشور ها محسوب می شود .

اما، در مجامع بین المللی برای انواع حمل و نقل ریلی کنوانسیون‌هایی به امضای کشورها رسیده است که هر کدام به موضوع خاصی اشاره دارند. در روش ترانشیپ کالاها از یک وسیله‌ی حمل و نقل ورودی به یک وسیله‌ی حمل و نقل خروجی تحت نظارت گمرک منتقل می شوند. این روش برای کاهش هزینه‌ی انتقال بار و یا دور زدن تحریم‌هایی که بر علیه کشور مقصد وجود دارد بسیار مناسب است. البته در نظر گرفتن این نکته که در میان روش ها، حمل و نقل هوایی ایمن تر و سریع تر و گران تر است و بالعکس حمل و نقل دریایی کند تر، خطرناک تر و ارزان تر است، هم مهم است. کالاهایی که بصورت فله و بدون بسته بندی می باشند را از این طریق توسط کشتی های مخصوص حمل کالاهای فله انتقال میدهند.

حمل‌ونقل بین‌المللی کالاهای خاص

هزینه بلیت نیز یکی دیگر از تفاوت‌های اصلی بین پرواز سیستمی و چارتر است. معمولا، هزینه رزرو بلیت در انواع حمل و نقل هوایی بسته به امکانات پرواز متغیر بوده و قبل از سفر باید به آن توجه کرد. نکته‌ای که در مورد بلیت‌های سیستمی وجود دارد این است که هر چه دیرتر اقدام به خرید آن کنید، قیمت بلیت گران‌تر می‌شود.

انقلاب صنعتی و ماشین بخار

اما در عرف حمل و نقل کالا، معمولا حمل و نقل هوایی به عنوان سریعترین روش شناخته می شود. حمل و نقل هوایی یکی از سریع ترین و مطمئن ترین روش حمل و نقل کالا در جهان است. پیش از آنکه اقدام به جا به جایی کالا به این روش کنید باید از مجاز بودن کالای خود برای حمل و نقل هوایی مطمئن شوید. انواع مختلفی از خدمات حمل بار وجود دارد که با توجه به نیاز و نوع کالای موردنظر بهترین روش برای حمل و نقل بار انتخاب می‌شود.

همانطور که گفته شد، انواع حمل و نقل بین المللی کالاها به طور عمده از طریق سه خط زمینی، دریایی و هوایی صورت می‌پذیرد که هر یک با توجه به متغیرهای مختلفی مانند نوع بار، مسافت جابه‌جایی، هزینه و امنیت و …. این نوع حمل کالا در تجارت بین المللی حدودا 90 درصد این تجارت را تشکیل می دهد . حمل و نقل دریایی را می توان از ابزار اصلی توسعه تجارت و تأمین نیاز های بین المللی فعالان اقتصادی دانست. ولیکن هزینه های حمل و نقل و حمل کالا بخش قابل توجهی از قیمت تمام شده کالا را برای مصرف کنندگان در بر دارد. می‌توان گفت تقریباً برای تمام افراد حداقل یک بار پیش آمده که به انواع روش های حمل و نقل بار احتیاج پیدا کنند.