ضرب‌الاجل ۲ هفته‌ای وزیر راه برای ساماندهی وضعیت شرکت هواپیمایی آتا

وزیر راه و شهرسازی طی دستوری به سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام ضرب‌الاجل دو هفته‌ای، خواستار بررسی فوری وضعیت شرکت هواپیمایی “آتا” شد.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1401112217207/%D8%B6%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AC%D9%84-%DB%B2-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C

رعایت حقوق مشتریان باید در صدر اولویت‌های کاری شرکت‌های هواپیمایی باشد و کلیه‌ی مدیران وزارت راه و شهرسازی در راستای راهبرد فناورانه‌ی مردم‌پایه موظف به تکریم هموطنان هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در پی دریافت شکایات متعدد اخیر مردمی مبنی‌بر تاخیرها و ایرادهای مکرر پروازی در شرکت آتا، مهرداد بذرپاش – وزیر راه و شهرسازی – به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد وضعیت شرکت هواپیمایی آتا را در خدمت‌رسانی به هموطنان به‌صورت فوری مورد بررسی قرار دهد. 

بر اساس دستور بذرپاش، شرکت هواپیمایی دو هفته فرصت دارد اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات پروازی آتا را در دستور کار قرار داده و گزارش اقدامات اصلاحی را ارائه کند.

در صورت عدم اعمال اقدامات اصلاحی مدنظر، تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی تا زمان رفع مشکلات، متوقف خواهد شد.