طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

با این وجود انتخاب نوع شیشه ویترین برای طلافروشان مهم تر است و برای جلوگیری از سرقت طلا و جواهرات و کم کردن احتمال آن، در ساخت آن از شیشههای ضد گلوله استفاده میشود. به کارگیری مبلمان راحت و با ارگونومی مناسب، برای خریدارانی که مقابل فروشنده نشسته اند، نکته حائز اهمیتی است. گروه پایا دکور , طراح و مجری تخصصی خدمات طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهراتفروشی در تهران با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.مشاغل مختلفی که برای ارائه و نمایش محصولات و کالا های خود به مشتریان فضایی را به عنوان مغازه و محل کار در نظر می گیرند؛ باید به این نکته توجه داشته باشند که برای اینکه بتوانند از این فضا نهایت استفاده را ببرند و فروش حضوری کالا ها برایشان سود و بازدهی کافی داشته باشد، لازم است حتما به دکوراسیون مغازه و فروشگاه خود اهمیت دهند. این تصور تا حدی درست است و طلافروشی و تجارت طلا یکی از مشاغل پردرآمد و درواقع لوکس است؛ اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که هر شغلی مزایا و معایب خودش را دارد و هیچ کسبوکاری بدون تلاش و کسب تجربه به موفقیت نخواهد رسید.

ضمنا خاطر نشان میگردد که با هدف کاهش نگرانی و حجم کار طلافروشان گرامی ایران، طراحی و ساخت دکور ویترین نیز در اقساط 6 ماهه و با گارانتی 3 ساله توسط شرکای مجموعه صندوق سازان شمال با بیش از 1000 نمونه کار در ایران انجام میگردد. برای طراحی لوگو جواهر سازی بهتر است از دو رنگ متضاد همچون طلایی و مشکی استفاده کنید تا حس تجمل و ارزشمندی را به بیننده انتقال داده و جزئیات لوگوی خود را نیز در معرض دید قرار دهید. حتماً در نظر داشته باشید که صندلی یا مبل راحتی با رنگ خاص و زیبا برای مشتریان خود در نظر بگیرید تا بتوانند هم به حالت ایستاده و هم نشسته برای خرید خود از شما مشورت گرفته یا نمونه کارهای شما را راحتتر ببینند. نوع متریال هایی که در اجرای فضای داخلی یک فروشگاه زیورآلات به کار می روند، باید با دقت انتخاب شود.

اما توجه داشته باشید که برای طلا فروشی ها، استفاده از فرش یا قالیچه، ایده مناسبی نیست. امروزه در سازمان و ادارههای دولتی از ویترین های شیشه ای برای نگهداری اسناد و مدارکی که در گذشته در کمدهای چوبی نگهداری میشد، استفاده میشود. از رنگ های گرم و خنثی می توان در سبک مینیمال استفاده کرد. از دیگر کاربردهای ویترین شبیه میتوان به طراحی نمای بیرونی بانکها، صرافیها و طلافروشیها اشاره کرد. از این رو یکی از راههای جذب مشتریان و طراحی فروشگاه و مغازه خود، استفاده از ویترین شیشهای است. یکی از راههای جلوگیری از سرقت استفاده از تکنولوژی سنشن در ویترینهای گالری است. از ویترینهای شیشهای میتوان در هر مکانی که نیاز به نمایش دادن چیزی است، استفاده کرد. ویترین شیشه ای قابلیت ها و کاربردهای بسیار زیادی دارد و میتوان از آن در فضاهایی چون منزل، مغازه، هتل ها، ادارات و فروشگاه ها استفاده کرد. امروزه شیشه و مخصوصاً ویترین شیشهای در منزل، تأثیر قابل توجهی در دکوراسیون داخلی ایجاد خواهد کرد و میتوان از آن در ابعاد، اندازهها و طرحهای مختلف استفاده کرد. در برخی از فروشگاه های طلا و جواهر ایران، امکان کندن زمین به دلایل مختلف وجود ندارد.

یک شرکت امنیتی که در زمینه سرویس دهی به مغازه های طلا و جواهرات فروشی تخصص دارد، ممکن است ایده هایی برای طراحی سیستم های حفاظت بهینه از امنیت طراحی داخلی جواهر فروشی ارائه دهد. در این پروژه طبق طراحی کارهای نورپردازی ویترین و داخل مغازه و همچنین نورهای مخفی و هالوژن ها در مسیر ورود و خروج اجرا شد. اگر ویترینهای داخل دیواری دارید هم میتوانید به غیر از نور خطی از چراغهای جایگزین هالوژن و چراغ ریلی هم استفاده کنید. چرا که شیشهها نور را از خود عبور خواهند داد و انعکاس نور جلوهی بیشتری به محیط خواهد بخشید. از ویترین شیشهای میتوان در منزل استفاده کرد و در آن ظروف کریستالی و قدیمی خود را قرار داد. ویترین شیشهای نمایی جذاب به محیط خواهد بخشید و وسایلی که در آن جای دارند را بهترین و زیباترین معرفی خواهد کرد.

در ادامه نکاتی بیان می کنیم که در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید در نظر گرفت و وجود آن ها در هر محیط استاندارد و شیکی الزامی است. راه های بسیار زیادی و برای جداسازی فضا وجود دارد و فضای کلی طلا فروشی باید به گونه ای باشد که مشتری هنگامی که قصد خرید یک طلا را دارد بتواند به راحتی از این فروشگاه استفاده کنن و متناسب با نیاز خودش خرید را نیز انجام دهد که امروزه طراحی های مختلفی برای فضای داخلی جواهر فروشی پیشنهاد شده است. در این مدل که همانند مدل ریلی تک جهته در اقساط 12 و 30 ماهه تحویل مشتریان میگردد از دو الکتورموتور مجزا با قدرت های متفاوت برای هدایت ویترین به عقب و جلو و نیز چپ و راست استفاده میشود. برخی از ویژگیهایی که برای انتخاب نهایی شما اهمیت دارد دوام ، سهولت نظافت ، استفاده از فضا و ظاهر است. برای این انتخاب لازم است به معیارها و فاکتورهای مختلفی همچون سبک انتخابی و اجرایی طراحی داخلی مغازه، میزان هزینه ی در نظر گرفته شده، سلیقه شما دقت کنید.

خود استفاده میکنند. مطمئنا بهترین مکان برای نمایش جوایز و دستاوردهای گوناگون ویترین ها هستند و چشم هر بینندهای را نیز به خود جلب خواهند کرد. شیشه به دلیل انعکاس نور بهترین وسیله برای به نمایش گذاشتن محصولات است و میتواند آنها را کاملا واضح و بسیار جذاب نشان دهد. زیرا نور این لامپ ها به گونه ای است که رنگ طلا و جواهرات را به صورت نامناسب نشان می دهد. البته باید دقت کنید که فیروزه، عقیق و سایر سنگهای قیمتی رنگی با وجود این نور از دید مشتری بیرون میروند، اما طراحان داخلی برای رفع این موضوع نیز تدابیری را اندیشیده اند و آن هم به کارگیری از انواع روشناییهای با کیفیت بالا و همینطور دمای رنگ مطلوب است. اولین پروژه این معمار در این زمینه با هندسه شبکه ای که پنل های تخته 3 لایی مثلثی متفاوتی را به هم کوک می زند ساخته شده اما در طراحی داخلی این فروشگاه پارچه و چوب تخته 3لا را با تکنیک خیاطی به نام دارتینگ که برای مضمون سازی و نمونه سازی بیشتر مورد درخواست است شکل داده. طراحی داخلی طلافروشی لوکس،همیشه مورد توجه افراد این کسب و کار بوده است.توصیه می شود برای طراحی مغازه ی خود با یک معمار مشورت کنید.

در ادارات اغلب از ویترین شیشهای در دفتر مدیر عامل و یا راهروهای پر رفت و آمد استفاده میشود و تأثیر بسیار زیادی بر روحیه و احساس آنها خواهد داشت. ویترین های شیشه ای ادارات اغلب در قالب قفسه ها و طبقه های شیشه ای دکوراتیو بوده و برخی اوقات نیز دودی رنگ است. طرح کف ممکن است برای طلا سازی ها با مقادیر خرده فروشی پایین متفاوت باشد، ممکن است از قفسه های دیواری باز استفاده شود تا مشتریان بتوانند کالا را مشاهده کنند. با توجه به اینکه کندن زمین و قرار دادن بخشی از خزانه گاوصندوق آسانسوری درون زمین موجب افزایش ضریب ایمنی سازه میگردد، ارتفاع کف فروشگاه از سطح پیاده رو و وجود زیرزمین در این گونه مغازه ها موجب شد تا شرکت صندوق سازان شمال نسبت به طراحی و ساخت گاوصندوق آسانسوری وارونه اقدام نماید. بدون تردید نورپردازی در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی اهمیت زیادی دارد. اگر در زمینه دکوراسیون طلا فروشی و طراحی داخلی فروشگاه تجاری نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید.

در این مدل که میتواند به صورت دستی و یا برقی طراحی و ساخته شود، هدایت ویترین به بیرون از فروشگاه موجب بهتر دیده شدن طلا و جواهرات درون ویترین میشود. هدف از طراحی گاوصندوق آسانسوری وارونه، رفع نمون موانع و مشکلات مربوط به مغازه هایی بود که با محدودیت های کندن زمین مواجه بودند. همانطور که در بالا گفتم در زمینه تزیین ویترین مغازه دو انتخاب پیش رو داریم، قرار دادن کالاهای اصلی و مهم در ویترین، یا خلوت گذاشتن ویترین با نوعی طراحی خاص طوریکه فقط هدف اصلی مغازه برای بیننده مشخص شود. پاسخ به این سؤال که آیا شغل طلافروشی شغل خوبی است یا خیر، بستگی به این موضوع دارد که شخصی که با عقد قرارداد شراکت طلافروشی اقدام به تأسیس طلافروشی مینماید، مهارت و آشنایی کافی با تکنیکهای این شغل را دارد یا خیر. شما باید محصولاتی را در کف چین ویترین طلا فروشی به نمایش بگذارید که پاسخ گوی تمامی سلیقه ها باشند. بساز و بچین به شما پیشنهاد میکند با توجه به محصولاتی که دارید، شیک ترین و بروزترین دیزاین را برای ویترین مغازه خود طراحی کنید. در این بازار پررقابت، طراحی و جذابیت ظاهری از اهمیت خاصی برخوردار است و مشتریان اغلب برای محصولاتی که در محیطی زیبا قرار داشته باشند، هزینهی زیادی خواهند کرد.

گاهی یک رویه و سبک خاص برای طراحی ویترین بین مغازه داران مد می شود و باعث می شود تقریبا تمامی مغازه های یک راسته از خیابان دکور و ویترینی مشابه داشته باشند و این اصلا خوب نیست علی الخصوص اگر شما دارای یک مغازه کوچک هستید و مطمئن باشید مغازه شما بین سایرdن گم می شود، پس منحصر به فرد باشید و توجه ها را به خود جلب کنید. طلافروشیها سال هاست که از ویترین شیشهای برای جلب توجه افراد و خریداران استفاده میکنند. کلیه گاوصندوق های آسانسوری شرکت صندوق سازان دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط بوده و از خدمات پشتیبانی مادام العمر نیز بهره میبرد.

بنابراین، افرادی که در این حرفه فعالیت دارند، باید در امر طراحی داخلی مغازه خود توجه زیادی داشته و دکوراسیون مغازه خود را به روز نگه دارند تا همواره بتوانند مشتری های زیادی را جذب کنند. شیشههای داخلی این ویترینها به دلیل این که قرار است ظروف سنگینی را نگه دارند، از جنس شیشه سکوریت تهیه میشوند تا احتمال شکستن و فرو ریختن آنها به کمترین میزان ممکن برسد. بعضی از شیشههای طلا فروشی از جنس لمینت شفاف ساخته شدهاند و در هنگام شکستگی و برخورد گلوله پودر میشوند و به دلیل چسبندگی که در لایههای زیرین وجود دارد از ریزش آنها جلوگیری میشود.