به گزارش ایسنا، معاونت حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت، ۱۱ دی ماه طی اطلاعیه ای به تمامی دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، مهلت بدون تمدید برای اصلاح، بارگذاری و تایید نهایی اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای خود در سامانه حقوق و مزایا را این مهلت را ابلاغ کرده بود که این مهلت از فردا آغاز می شود.
بر اساس این اطلاعیه، دستگاه های اجرایی کشور تنها در یک مرحله و طی روزهای اول تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری می توانند با مراجعه به سامانه ثبت حقوق و مزایا، اطلاعات حقوق و مزایای خود در ماه های فروردین تا آذرماه را اصلاح و تایید نهایی کنند.\xa0
همچنین طبق این اطلاعیه، بارگذاری اطلاعات مربوطه به دیماه سال ۱۴۰۳ نیز تنها در همین مهلت قانونی امکان پذیر بوده و این مهلت برای ویرایش و بارگذاری قابل تمدید نخواهد بود.\xa0
این اطلاعیه تاکید می کند\xa0این مهلت قانونی پیرو درخواست های مکرر دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده و پس از این مهلت قانونی، امکان بررسی درخواست های مطروحه از سوی دستگاه های اجرایی کشور وجود نخواهد داشت.
انتهای پیام