فروشگاه اینترنتی لباس کی شاپ keymode انتخاب کن و از انتخابت لذت ببر

فروشگاه اینترنتی لباس کی شاپ keymode انتخاب کن و از انتخابت لذت ببر

این وسیله نوعی گجت است که برای سرگرمی و رفع استرس به‌کار قیمت پیراهن مردانه آستین کوتاه می‌رود. روانشناسان معتقدند که فیجت‌ها می‌توانند باعث کاهش اضطراب بزرگ‌سالان هم شوند. کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فروشگاه اسمارتیز گالری می‌باشد.

  • پیراهن چهارخونه یا چهارخانه یکی از محبوب ترین پیراهن های مردانه برای پوشش روزمره است .
  • که از پیراهن های آستین کوتاه چگونه می توانیم؛ در استایل روزانه و حتی در استایل رسمی و مکان‌های رسمی نیز به درستی استفاده کنیم.
  • به همین منظور در این قسمت از سایت ارغوان جین مجموعه ای پرطرفدار از رنگ های لباس بهاری 2023 و 1402 را گردآوری کرده ایم تا بتوانیم…
  • از طرفی به دلیل اینکه احتمال دارد پیراهن را برای مدت زمان زیادی تن کنید پارچه نخی یک انتخاب هوشمندانه برای دوخت آن محسوب میشود چراکه این پارچه از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری میکند.

بنابراین در دوخت پیراهن مردانه از پارچه‌های پوپلین، ماهوت، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم بسته به موقعیت استفاده می‌شود. لباس‌های یقه هفتی ایده آل ترین انتخاب برای افراد چاق است. اگر قد کوتاهی دارید و چاق هم هستید بهتر است سراغ مدل‌های یقه هفت بروید تا بلندتر و باریک‌تر به نظر برسید. با پوشیدن مدل‌هایی که یقه هفت دارند بیشتر نگاه ها معطوف به بالاتنه و گردن می‌شود و قسمت‌های پایین که چاق‌تر هستند از دید پنهان می‌شوند. بهتر است لباس شب شما بلند با خطوط عمودی باشد و از اکسسوری گردنبند برای تزئین و جلب توجه استفاده کنید تا استایل شما کامل و جذاب شود.

شورت کولسی پادار طرحدار

یک انتخاب جذاب و زیبا برای اکثر مراسمات می باشد این نوع پیراهن ها را می توانید با شلوار جین آبی روشن ست کنید . عرض آستین پیراهن باید به اندازه‌ای باشد .که شما بتوانید انگشت خود را میان بازو و پیراهن خود به راحتی حرکت دهید. و این گونه متوجه می‌شوید که عرض پیراهن به اندازه مناسب است .

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47605

تنوع گسترده در دنیای کانورس از مدل ها ساق بلند ،ساق کوتاه و حتی طرح ها لژ دار طرفداران بسیاری دارند. در صورتی که یک جفت از آن را داشته باشید می توانید برای خودتان استایل جذابی خلق کنید. البته این در صورتی است که بتوانید کانورس اورجینال خریداری کنید. پیراهن مردانه نخی و پنبه‌ای، رایجترین جنس پیراهن مردانه است. پیراهن مردانه نخی به خوبی هوا را از خود عبور می‌دهد و بدنتان کمتر درون آن عرق می‌کند. پیراهن مردانه ممکن است از پارچه‌های الیاف مصنوعی نیز دوخته شده باشد.

خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه آتا ترک مدل A0

قد پیراهن را در نظر بگیرید اگر نیم تنه بلندی دارید و مایلید پیراهن خود را در شلوار بزنید هنگام پرو این کار را امتحان کنید که پیراهن برایتان کوتاه نباشد و لبه‌های آن از شلوار بیرون نیاید. استفاده از مطالب بازار اینترنتی اینچند برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است. دقت داشته باشید که از فروشگاه های سنتی و اینترنتی معتبر محصول را بخرید. © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. با مراجعه بهپیج اینستاگرام ساراباراضمن مشاهده سایرمحصولات مردانهو ست های پیشنهادی برای آقایان، در سریع ترین زمان ممکن از تخفیفات ما مطلع شوید. پیراهن نخی تولید شده توسظ جین ایران از تولید تا دوخت تمام ایرانی می باشد .