7 نکته طلایی در طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی

طراح داخلی یک نقشه دقیق از فضاهای داخلی آپارتمان، ویلا، دفتر کار یا مرکز فرهنگی تفریحی میکشد؛ تمام متریال و مصالح را برای شما فراهم میکند، پیمانکارها را به ترتیب وارد پروژه میکند. ما حدس می زنیم شما وارد مغازه ای می شوید که نمای زیباتری دارد و تمیزتر و منظم تر به نظر می رسد. ما در این مقاله راهنمای دکوراسیون مغازه شال و روسری را برای شما ارائه خواهیم داد. پیشنهاد می کنم برای آشناییی بیشتر با طراحی دکوراسیون مغازه از مقاله دکوراسیون مغازه و طراحی دکوری خاص و بی نظیر را مشاهده کنید. برای اینکه بتوان یک قیمتی از طراحی داخلی مغازه به دست آورد باید ابتدا در نظر بگیرید مغازه ای که قصد دارید، آن را طراحی کنید. مدلهای دایرهای در حقیقت دارای فضاهای استوانهای شکلی است که میتوانید روسریها یا شالها را لوله کرده، داخل آن قرار دهید. از تایل معمولا برای سقفهایی استفاده میشود که بر روی آنها سازههای عبور نموده مانند لوله های گاز، آب یا تهویه وجود دارد، حال به چند نوع پرکاربرد تایل در سقف می پردازیم.

برای فروش اجناس لوکس و خاص ، میتوانید از هنرهای مفهومی و مفاهیم خاص در طراحی ویترین استفاده کنید. نکته دهم: استفاده از نمایشگر برای معرفی اجناس داخل مغازه میتواند مفید واقع شود. استفاده از شیشه و آینه همیشه در طراحی دکوراسیون مغازه پیشنهاد میشود به این دلیل که علاوه بر بزرگتر نشان داند فضا و درخشندگی که ایجاد میکنند دارای بار مثبت و شفافیت کاری هستند که میتوانند به خوبی در مشتری احساس امنیت و آرامش کنند . به عنوان یک طراح که در پروژه های گوناگون تجاری بر روی مدل ویترین و تاثیر آن در کسب و کار مطالعه کرده ام، اکیدا توصیه میکنیم ابتدای کار خود را با انتهای کار دیگران مقایسه نکنید. انتخاب رنگ درب مغازه ها تا فضای داخلی و رنگ بندی قفسه ها مهم هستند و باید فکر شده جلو رفت و آن را انتخاب کرد. به دلیل اینکه بخش لابی لازم است دارای قسمت های عمومی و شخصی نیز باشد و باید برای آن از تنوع بسیاری در طراحی داخلی استفاده کرد. طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی چگونه است؟

در هنگام اجرای طراحی دکوراسیون برای فروشگاه لوازم آرایشی، چیدمان و دکور داخلی باید طوری باشد که علاوه بر اینکه مخاطب حس خوبی را دریافت می کند؛ تمامی محصولات نیز قابل دیدن و قابل دسترس باشند. در مغازههای لوازم آرایشی که اکثرا خانمها مشتریان ثابت آنها هستند؛ علاوه بر ارائهی محصولاتی باکیفیت و با قیمت مناسب، فاکتورهای دیگری هم در افزایش فروش مؤثر هستند. نورپردازی میتواند مزایای بسیاری چه برای مغازههای کوچک مقیاس و چه برای مغازههای بزرگ مقیاس داشته باشد. نورهای مخفی کار گذاشته شده در کنافها نیز نورپردازی را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد. در این نوع تایل ماده اصلی به کار رفته گچ میباشد که طرحهای بسیار زیبایی در آن جای گرفته است. به یاد داشته باشید که فرقی نمیکند که مغازهدار از گران قیمتترین یا عادیترین مصالح در هنگام طراحی دکور و قفسه بندی مغازه استفاده کند، اگر نحوه چیدمان و مرتب سازی اجناس و کالاها در قفسههای مغازه به درستی انجام نشود، قطعاً مشتری ممکن است بعضی از اجناس را ندیده یا اینکه در هنگام انتخاب سردرگم شود.

نیازی نیست تا از رنگهای نامتعارف و عجیب در دکور مغازه طراحی داخلی مغازه مدرن استفاده کنید. مثلا در یک بوتیک اسباببازی فروشی نباید از رنگهای تیره استفاده کرد، مسلماً باید از رنگهایی باشد که کودکان را به داخل بوتیک بکشاند و برای آنها جذاب باشد. بنابراین، در هنگام انتخاب دکور و قفسه بندی مغازه باید توجه داشته باشید که هارمونی رنگهای اجناس و کالاها در مغازه نیز پدیدار شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که تاثیر رنگ ها بر همۀ آدم ها یکسان نیست. 5. باید ظرفیت نظامی و آزادی عمل داشته باشید. صرف نظر از نوع کالا، برای داشتن بهترین دکوراسیون مغازه باید کار را به یک طراح مجرب سپرد.

در مغازههای بزرگ بهتر است رنگ سقف کاذب مغازه تیره باشد تا صمیمیت را به مخاطب القا کند و در مغازهها و بوتیکهای کوچک از رنگ کناف روشن استفاده کنید تا کوچکی مغازه چندان به چشم نیاید و فضا بزرگ تر دیده شود. برای مثال اگر قصد خرید چند کیلو مغز گردو و بادام را داشته باشید، از یک فروشگاهی خرید میکنید که همه چیزش درهم و برهم است؟ نکته چهارم: اگر به دنبال خاصتر جلوه دادن ویترین و مغازه تان هستید میتوانید از هنر نقاشی نیز در کنار دکوراسیون استفاده کنید. وجود مبل یا اگر فضای کافی وجود ندارد صندلی های ظریف و راحت و آینه های مناسب در فضای داخلی اهمیت زیادی دارد. زیرا تنوع محصولات زیاد است و به طور معمول، حجم زیادی از محصولات در فروشگاه وجود دارد. ویترین همچون یک شناسه است برای بوتیک، چراکه سبک اجناس داخل مغازه را برای مخاطب مشخص می کند. این برچسبها از قبل ساخته و پرداخته شده اند و فقط زحمت نصب آن بر عهده شما می باشد و شما میتوانید برحسب سلیقه انواع مختلف آن را سفارش دهید.

حال اگر بخواهیم در مورد المان ها و ایده های طراحی این مغازه صحبت کنیم ، باید از سبک کاری و طراحی شروع نمایید ، همانطور که پیشتر هم اشاره داشتیم سبک طراحی و بازسازی ساختمان تجاری این مغازه در حال و هوایی مدرن و مینیمال شکل گرفته است که این سبک میتواند به خوبی مغازه را شاخص کند و همچنین کالا ها و اجناس مختلف را به نمایش بگذارد و از ازدحام و پراکندگی محصولات مختلف جلوگیری نماید . استفاده از کناف در طراحی سقف مغازهها و بوتیکها و همچنین فروشگاههای بزرگ، معماری و نورپردازی متفاوتی را ایجاد کرده است. است. برای طراحی دکوراسیون در بوتیکهای زنانه میتوان از سبکهای پرطرفداری چون مدرن، پاپ آرت، کلاسیک، سنتی، مینیمال و… این شیوه از دیگر شیوه هایی است که می توانند طراحان از این طریق میزان دستمزد خود را تعیین کنند. در بهترین حالت باید مالک مغازه ی خود باشید، معمولا مغازه های مناسب با پاخور خوب خیلی در دسترس نیستند یا خود مالک آن ها از آن استفاده میکنند و یا مستاجر قبلی آن به راحتی از آن صرفه نظر نخواهد کرد. دکوراسیون مغازه عینک فروشی به آن ها توجه کنید. همچنین نصب آینه در قسمت های مختلف مغازه کیف و کفش فروشی یکی از اقدامات مهمی است که باید به آن توجه کنید.

نکتهی دوم بحث نمایش محصولات موجود در فروشگاه است. انتخاب رنگ و نورپردازی به سبک لباس های موجود در بوتیک بستگی دارد، اینگونه که برای لباسهای کلاسیک از نورپردازی روشن و برای لباس های سبک آنتیک از نورپردازی ملایم استفاده کنید. می توانید شلفهای سبکی خریداری کنید و روی قسمتهای مختلفی از دیوار مغازه نصب نمایید. این اشعار بیننده را فرا می خوانند که نزدیک تر بیایند تا خواندن آنها زمینه ساز دیدین ویترین و درنهایت اجناس شود. مشاوره برای طراحی توسط یک کارشناس و متخصص می تواند در زمینه طراحی دکوراسیون فروشگاه کیف و کفش، بسیار مفید و کارآمد باشد.

با در نظر گرفتن این روش طراح بر اساس هر ساعت کاری که در زمینه طراحی فضای مدنظر فعالیت دارد، می تواند هزینه دریافت کند. به همین سبب در رابطه با عوامل تاثیرگذار که می توانند بر روی هزینه طراحی داخلی تجاری مؤثر باشند، بیشتر گفتیم. تغییراتی که می خواهید در مطب به وجود بیاورید رابطه مستقیمی با هزینه های موجود خواهد داشت و از این طریق ممکن است هزینه های موجود را کمتر و یا بیشتر در نظر بگیرد. ویترین در بوتیکزنانه اولین بخش است که به چشم می خورد، پس ویترین را با اجناس شیک و متنوع و با اکسسوری ها تزیین کنید.

این روزها طراحی داخلی در سراسر جهان به عنوان یک هنر و به شکل تخصصی شناخته می شود طراحی داخلی امروز بسیار پر کاربرد بوده و همه جا حرف اول را می زند این کار باظرافت های هنری و تخصص یک طراح صورت می گیرد ویترن مغازه و دیزاین آن بسیار مهم است و در شیک تر دیده شدن اجناس مؤثر است طراحی داخلی فروشگاه یک رابط میان شما و مشتریان می باشد. سبک طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش مدرن به حدی تغییرات زیادی داشته است ..که با ویترین های قدیمی قابل مقایسه نیست.. دومین نکته ای که قابل توجه است نورپردازی مغازه است که درآن نه نور زیاد باشد که چشم مشتریان را اذیت کند و نه کم. با توجه به ازدیاد و تنوع مواد خوراکی قابل ارائه در مغازه خشکبار فروشی لازم است که از یک دکور مناسب بهره مند شوید تا علاوه بر نظم بخشیدن به اجناس از طریق یک چیدمان صحیح، بتوانید مشتری را در انتخاب آن چه مورد نیازش می باشد، راهنمایی نمایید.

که بیشتر در هنر های تجسمی و موسیقی استفاده می شود پیشنهاد می شود اگر واحد شما واحدی است که معرف سازها و یا هنر های تجسمی و مجسمه سازی دارید از این سبک استفاده کنید. در بوتیک زنانه از رنگ ها میتوانید برای مرزبندی اجناس درون قفس استفاده کنید. با این نوع نورپردازی و انتخاب رنگ در کنار آینه و شیشه بوتیک جذاب و بزرگی خواهید داشت. اگر شما صاحب مغازه کوچکی هستید با نورپردازی میتوانید مغازه تان را دلبازتر، روشنتر و بزرگتر جلوه دهید. اگر نمای تجاری را شفاف انتخاب شود در این صورت دکوراسیون مغازه هم جزئی از نمای مغازه می شود که به جذابیت مغازه شما می افزاید. برای مثال اگر میخواهید دکور بوتیک لباس زنانه طراحی کنید میتوانید دیواری را با نقاشی یا پوستر لباسهای مد و ترند یا دیوار را با رنگ و نورپردازی از سایر بخشهای بوتیک جدا کنید.